Semne si simboluri /Destin si soarta

de danizvernariu

(Intamplare adevarata a mea de acum 42 ani, varsta: 5 ani, Timisoara Ro.)

Apropos de fotografia la care lucram zilele trecute ;culori: roz, maro,verde pin, albastru, galben
Sunt impresionat de o intamplare din copilarie, inexplicabila ca posibilitate de materializare in mod stiintific probat. In acest rastimp facand conexiunea , lucrez la o imagine banner dupa original, o post productie in Photoshop.

 June 2015  PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress


June 2015
PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

La numai 5 ani am cunoscut cumva calea occultismului. Bunica mea obisnuia sa consulte deck-ul de carti gen Tarot prin cineva anume ce facea contra cost acest lucru. Probabil isi dorea sa afle mai multe despre ce sta in ascuns in viata ei.
In una din aceste sedinte am fost prezent si eu, desigur, nu ca specator direct ci ca un copil oarecare pus sa deseneze si sa rasfoiasca reviste pentru copii; Doamna Baron detinea o bibleoteca imensa cu volume si colectii de reviste.
Doamna Baron locuia in Timisoara intr-o casa ce azi nu mai exista pe Str. Ceahlau cumva in apropierea Resedintei Ducelui de Savoia.

Un apartament mare intr-o casa din vremea Imperiului Austro Ungar. Porecla doamnei provenind mult probabil din realitate, parea o adevarata bogatasa de familie veche cu traditie.

Tin minte si acum cum dupa sedinta cele doua, bunica mea si doamna s-au asezat la cafea departe de deck ul de carti astfel incat eu am avut acces nestingherit si discret la misticele carti invechite si uzate.
Am tras una din curiozitate din deck ul asezat pe masa cu fata in jos.

Cartea trasa continea o imagine a unui drum de piatra roman flancat de leandrii roz , pini verde deschis ,palmieri si o casa galbena in plan ultim. Doi indragostiti se tineau in brate in prim plan.
Tin bine minte acest aspect si azi pentru ca in acel moment a fost marcat,copil fiind , de culori si de straniul nemaintalnit al imaginii in sine, strain mie.

Peste ani , nu putini, 28 … se petrece un fenomen ce avea un interesant feed back privind acea carte trasa din deck ce m-a marcat si a ramas in memorie. La 33 ani emigrez definitiv (iata drumul din carte) in Portugalia.
Portugalia asa cum stim are o astfel de imagine traditionala vizibila in mai toate locuriile unde mergi, drumul de piatra cubica, pini si palmieri impreuna, leandrii roz ce sunt tufe pe marginea drumului in parcuri si spatii verzi.
Nu aveam cum sa stiu ce se afla in Portugalia pentru a spune ca imaginea ce m-a marcat in copilarie am cautato inadins, precum spn ca acea imagine m-amarcat simtind la acel moment o spaima, curiozitate, uimire, vis , toate amestecate in acelas timp.

selfie Semne si simboluri  Jun 2015 España

selfie
Semne si simboluri
Jun 2015 España

Concluzia mea
Trebuie ca exista o relatie foarte stransa intre impresia simbolului asupra noastra, efectul fixandu-se undeva in subconstient.
Pentru mine,azi, acea carte a fost un semn ce a raspuns paradoxal „la nici o intrebare” ea doar a prevestit un fapt ce avea sa se intample peste 28 ani.
Va intre ca probabilitate este sa …? Cu atat mai mult cu cat afirm ca visul meu nu a fost sa emigrez si cu atat mai mult in Portugalia?!

 

