Post productie dupa original

de danizvernariu

*Unele posturi prezinta in paralel munca si gandul dus departe fapt ce nu face obiectul imagine/text


Imi traiesc pasiunea prelucrarii digitale precum in bancul aniilor 80 in care rusul ce a intalnit pestisorul de aur si acesta i-a indeplinit doua dorinte pentru a fi lasat liber , la a treia dorinta a fost ” atunci sa mai fie o sticla de Vodka” dupa ce prima a fost sa aiba o fantana cu Smirnoff si a doua ca tot raul in care pescuia sa curga doar cel mai bun Stalinskaia .
Asa si eu dupa o saptamana de prelucrat aproape industrial fotografie Sambata dimineata ca un relax …”atunci sa mai prelucrez una” .
Azi am fost inspirat de un portret intalnit la colegii fotografi din „devianART” , un portret freedownload ce mi-a prins bine pentru studiu.

original picture : vermilion_by_bugidifino deviantArt

original picture :
vermilion_by_bugidifino
deviantArt

Sunt impresionat de expresia ochiilor , gest si mai ales de culoare. Pe fond negru acest portret are o nota de mister oriental .
In paralel imi vine ca ideie un joc in care totul devine portocaliu sau pe nuante si texturi bazate pe reflexe de portocaliu, putin mov, verde si auriu.

Post productia si gandul

Joaca mea ca un ritual Sambata dimineata imi confera si o oportunitate a reflexiei si filosofiei. O cafea si o tigara in timpul experientei in Adobe Photoshop ma teleporteaza in lumea mea in care imaginatia acum nu este solicitata la nimic ci este o pura conexiune la inspiratie. Pur si simplu imi fixez ideia dupa care lucrez automat din obisnuinta modificand o imagine dupa bunul plac, un fel de „piesa jazz” in interpretarea mea cu gandul la altele.

Sunt un obsedat al imaginilor aniilor 50 privind portretul. Incerc uneori la greu sa construiesc imagini contemporane 2015 care sa sugereze anii 30 sau 50 . Marturisesc ca este greu din lipsa modelelor in acest gen; greu, foarte greu ajungi sa poti avea un astfel de model in care trasaturiile fizionomice, expresia si starea sunt exprimate ca in acei ani. Lumea par ca s-a schimbat fizionomic , lumea se schimba fizionomic pe secole .

Pentru ce aceasta ideie obsesiva?

Este simplu, candva in copilarie am fost marcat de acest stil si de o persoana anume. Sunt nascut foarte aproape ca decada de anii 50.
Modelul din memorie imi sugereaza ca un reper : rafinament, fin, cu personalitate …in loc de sexy abuziv extremis chiar asa cum marea majoritate a modelelor sunt azi. Cand imi amintesc de mdelul meu imi sunain urechi ori Tony Bolton ori The Platters cu celebra melodie „The twillight time” .
Gasesc in minimalismul aniilor 50 poate cea mai reusita ideie a feminitatii din momentul in care femeia a primit un rol recunoscut in societate ( ca urmare a valului feminist anii 35-40 „Yes WE can!”)
Consider ca stilul aniilor 50 este cel mai rafinat si mai simplu posibil in care femeia a putut fi pusa in adevarata valoare.
Ador ideia de machiaj perfect si minimal, ador ideia de forma valorificata ca o linie absolut aerodinamica si echilibrat fara excese modelata, ador simplitatea liniei vestimentare cu taietura si cusatura perfecta, …dece nu acele picioare fine marcate de linia ciorapului la spate. Toate acestea pentru mine indica perfectul posibil .

After original, post production CREATIVE PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

After original, post production CREATIVE
PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

working in progress screen shot

working in progress screen shot

 

 

