2015/2016 / O soarta buna, dragoste si adevar

de danizvernariu

Happy New Year to YOU!

2016 PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

„TRECUTUL ESTE ISTORIE/PREZENTUL ESTE UN CADOU/VIITORUL ESTE UN MISTER”

Dan Izvernariu 2016

Dan Izvernariu
2016

 

In perindarea mea prin lume, Portugalia, New Zealand, Spania, unde am trait si nu am facut turism am observat un lucru cat se poate de evident, in toate limbile si credintele lcrurile stau in viata la fel fie ca suntem europeni, americani, maori, kiwi… cu toti suntem egali insa fiecare din noi diferit.
Ce ne reuneste sunt ideile si idealuriile, ce ne desparte este viata, modul cum o traiesti asa cum o percepi si cum evoluezi atat cat iti permite propria limitare.
In fapt, mai de vreme sau mai tarziu fiecare din noi ajunge in acelas loc in ritmul sau si in maniera proprie pe acest drum…de la Vest catre Est (Marele Orient).
Anul 2015 (si/sau cel esoteric 6016) a fost pentru secventa vietii mele un an fructuos insa deosebit de greu din alte perspective si pot spune ca a fost o masina rezistand `presiuniilor, vicisitudiniilor vietii, greselilor mele anterioare. Viata din prezent nu ai cum sa o stergi din trecut.
In aceasta secventa am probat pe piele proprie ca una este ceeace proiectezi si alta ce se finalizeaza, nimic nou insa nou este faptul ca asa cum am aflat eu din propria experienta de viata de pana acum trebuie sa sti si tu ca diferenta intre DESTIN si SOARTA este ca destinul il trasezi tu insa soarta este decisa de imprejurari, ceeace inseamna ca, chiar de ar fi sa ai liber arbitru, poti alege din ce ofera viata in fata asa cum ofera si nu din ce ofera viata sau idealul tau. Pesimista ideie!
TRECUTUL pentru mine este un fact, ce are o concluzie si atat, fara lamentari sau autocompatimiri gretoase , PREZENTUL este o presiune facuta de trecut si de decizia a ceeace doresc in viitor aflata sub influenta eticii si moralei despre care vom vedea ca reguli ca acestea au si ele aplicativitatea lor limitata. Despre VIITOR, un mister pentru ca aici intervine soarta chiar daca vointa noastra, a mea este deja conturata exact.

Atunci cand intervine evolutia , mai ales la nivel cerebral(intelectual) incep revolutiile , schimbariile radicale, formele sa spunem mai putin poetice si mai mult dur si radical luate ca decizii…acele conspiratii politice sa spunem in care incercam cumva sa parasim scena trecutului indiferent cat de mult sentimentul uman face sa doara , „daca asa nu se mai poate”.

TOLERANTA, etica si morala au o limita obligatorie, altminteri evolutia se va produce greu impingand adevarul in perversitate, obscen si proasta prestatie. Cine se respecta nu va face altceva decat va pune punct trecutului.

In lupta mea am incercat sa va prezint MAGIC cum poti traii si ce poti face in mod exemplar dand speranta , indemnand la schimbare, la ratiune, la frumos, elegant si nobil. Un fel de manifest obsesiv si adict al idealismului in care daca nu putem face tot (soarta) macar sa mai punem un strop de bine peste acel rau existential sperand la o noua sansaa aplicarii: visului, proiectului…planului.

In comparatie cu Universul suntem nimic insa acest „nimic” adunat este ceeace noi suntem asa cum facem ,un reflex al propriei existente efemere in care binele si raul depind in mare parte si de noi.

Nu este mometul lamentariilor, este momentul contabilizarii rationale in care trebuie sa recunoastem fiecare in parte ca unicii vinovati de greseli untem chiar noi insine si ca nimic din afara noastra nu a contribuit 100% la eroare daca noi nu am fi fost implicati cedand impulsului si slabiciuniilor noastre.

Nimic nu este perfect, totul poate fi perfectionat insa, nimic nu este etern insa totul se transforma in alte stari fara sa se piarda nimic…va spun voua ca pentru mine, „cu inima stransa de emotie si spaima in fata necunoscutului trebuie sa recunoastem toti ca viata este unisens si nu merita traita prost!”

Un An Nou intelept, asezat, echilibrat cu decizii juste in care va doresc tuturor ca Lumina ratiunii sa nu va paraseasca si sa fiti mai buni, mai putin distructivi si mai utili semenilor vostrii si Naturii in care traim si depindem.

Asa sa fie! Am spus,
Dan Izvernariu

Thank you all for your messages!

