El Escorial – ce caut eu aici?

de danizvernariu

 

Orice despre ce banuiesti ca exista , deja exista precum orice despre care intuiesti ca se intampla este pe cale sa se intample. Platon are mereu dreptate.

Unii spun despre Manastirea El Escorial din España ca ar fi a doua ca importanta esoterica dupa alchimicul palat Alcázar de Toledo daca si numai daca conspiratia progresului omenirii iti spune ceva legat de discreta masonerie si secretul grup restrans Illuminati sau mai simplu gestiunea situatiilor si valorilor in societate pentru progres si buna stare.

Plecand de la ipoteza lui Platon mai putem spune ca orice se intampla se intampla in jurul semnelor si simboluriilor esoterice adanc gravate in subconstientul uman … (vezi Carls Gustav Jung) ce au o corespondenta orientativa in legenda noastra personala din acea „padure neagra” in care are loc Calatoria de la Intuneric la Lumina (simbolic spus) prin renastere sau „gaura iepurelui” lui Alice.

Miss Laura  El Escorial Aug. 2016 España  Photo&PsCs by Dan Izvernariu 2016 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Miss Laura
El Escorial Aug. 2016 España
Photo&PsCs by Dan Izvernariu 2016 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Daca nimic nu este la intamplare atunci totul se intampla partial rational, partial prin instinct; este pacat sa nu parcurgi un astfel de drum sinuos si periculos pentru automantuirea ta si iluminarea ta inainte de a ajunge in Marele Orient sau cum spun evreii pe „calea dreptilor”.

Imi spal Jaguarul, il lustruiesc, imi actualizez GPS-ul si „hai la drum” in NO WHERE .

Toata viata mea a fost si este un labirint dar un labirint pe care am avut ocazia sa il studiez si sa ii vad iesirea acum 25 – 30 ani in urma altcumva spus stiind ce va avea sa se intample chiar si din ceeeace nu am dorit sa se intample dar nu am putut ocoli si am fost obligat de circumstante sa trec.

Sunt doar trei evenimente (citeste semne) esentiale leate de El Escorial pentru marea mea aventura : primul este ca atunci cand am programat GPS ul nu am stiut unde ajung in dimineata primului experiment. Al doi-lea a fost ca a doua oara cand a revenit aici nu am stiut ca voi face un pact conspirativ sau ca ma voi reantoarce pentru a confirma si a fi confirmat . Al trei-lea este pe cale sa se intample . Asa viseaza toti stuedntii ai alchimiei, eu ca avansat mai spun ceva… toate aceste trei evenimente sunt sau pot fi imaginea Quintessenciei sau a intamplarii materializate definitiv ;un fel de preview schita (sketch) a lucrului ce urmeaza sa se intample.

Fotografiez insa nu ma concentrez la ce fac ci pur si simplu fac o sesiune foto cu un scop atragand atentia publicului spre altceva decat ce pentru mine inseamna.

Miss Laura  El Escorial Aug. 2016 España  Photo&PsCs by Dan Izvernariu 2016 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Miss Laura
El Escorial Aug. 2016 España
Photo&PsCs by Dan Izvernariu 2016 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Acesta este un blog absolut esoteric transpus in viata. Eu nu te „aburesc” cu cuvinte magice greu de inteles sau cu simboluri pe care nu le intelegi in maniera alchimica ci EU iti arat, esti martor dar nu stii la ce.
Dece fac aceasta?
De vreme ce nimeni nu ma poate ajuta in ce caut, fac si conspir , nimeni nu va putea spune la final ca nu a luat la cunostiinta si nu a dedus-mai ales daca ai vazut acest post!

Ce vreau sa demonstrez?
Este simplu. Toti se arata interesati de occult insa putini inteleg ce vad si mai rau vulgarizeaza un act predestinat ce nu depinde de mine, de tine, de altii dar care paradoxal are in participare Lumea fara sa stie ca isi da concursul in care EU  fac doar gestiune de valori si fapte.

