SEGOVIA Esp. breakfast

de danizvernariu

03.09.2016 Segovia
See album pics in Facebook

Am decis inca din Primavara aceasta sa scoatem un poster reclama pentru Jaguar sType Madrid in maniera putin amestecata intre british si spanish stile .
Ok, am inceput prin a cotrobai El Corte Ingles pentru a gasi o vestimentatie de vara (pentru calduri mari de vara tipice spaniole) dar care sa aibe tiparul britanic combinat cu lejeritatea flu-flu latina iberica. Putin cam complicat insa pana la urma am gasit varianta ideala.

Doris Izvernariu new Brittish style for this spring/summer Jaguar Cars showroom Madrid event in 2016 - members of the official opening

Doris Izvernariu new Brittish style for this spring/summer
Jaguar Cars showroom Madrid event in 2016 – members of the official opening

Important este ca decizia pentru sesiune foto , acasa in Madrid, a fost anulata mereu din Aprilie 2016 pe diverse motive dupa ce am pregatit recuzita, am stabilit locatia si am schitat o ideie in mare despre ce vreau sa prezint.
Ideia initiala se mentine… doresc imaginea poster romantica si grea in contrast posibil o combinatie de sepia cu gri sau un alb negru tratat vintage ca efect.

Saptamana ce a trecut nu am mai rezistat si mi-am promis ca inainte de vacanta /Septembrie 06 sa fac aceasta sesiune foto pentru a avea  pregatita ilustratia pana la finele lui Octombrie 06.
La 7:30 am MadMinTime , Jaguarul ragea pe sosea in goana mare ca sa putem prinde lumina naturala de dimineata atat de importanta pentru o fotografie fina cu pretentie de lux.
Astfel Doris s-a pregatit , KJO a fost instruit ce vreau si cum vreau astfel incat sa am marfa buna pentru Post Productie , eu am avut un chef nebun de regizat …pana la Segovia .
Odata ce am ajuns, am luat micul dejun, apoi ca un facut NIMENI dar NIMENI din echipa nu a mai avut chef de sesiuni foto ci de o Lazzy day cu baut/mancat/fumat/ascultat muzica pe terasa.

Doris Izvernariu new Brittish style for this spring/summer Jaguar Cars showroom Madrid event in 2016 - members of the official opening

Doris Izvernariu new Brittish style for this spring/summer
Jaguar Cars showroom Madrid event in 2016 – members of the official opening

Adevarul este ca dupa un an si mai bine de munca la greu, vinul rosé rece „Mateus” si patiseria foetaj dulce te tot duce pe alte canale decat cele cap compas initial propuse , iata spuneam mereu una este destinul si alta soarta.
Am putea spune, „am ratat” o sesiune foto importanta dar nu am ratat „viver el sueño español” cu tot dichisul si chiar cumva pe merit.
Viata latina adevarata este imprevizibila si foarte schimbatoare, azi am planuit dar…nu am avut tragere !

JAGUAR ESPAÑA oricare ar fi clubul sau asociatia se comporta british, rar persoane owner Jag care sa fie fara reguli sau latini comportamentali 100%.
Marea majoritate prefera combinatia sport/elegant (golf) precum destinatia masinilor noastre este intre lux si sport, insa toti majoritarii sunt diferiti fata de alte marci, suntem mai disciplinati si mai rezervati atunci cand ne mai punem in racing pe sosea asa de „proud to be!” .

Important este ca azi a fost o zi absolut lejera fara graba si cu discutii lungi la umbra despre una, alta… incepem vacanta suntem cu totii obositi, proiectul meu mai poate sa astepte!
Jaguar sType

 

