Noul website T.A.T. feedback utilizatori/servicii

de danizvernariu

PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER

PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER

T.A.T.
(Computer Science) computing the total time taken between the submission of a program for execution and the return of the complete output to the customer

  • or a time period when you are required to work

Ma banuiesc ca sunt un capricios. Sau ca nu stiu ce vreau in fond, dar stiu ca vreau ceva nou iar acel ceva nou presupune ori o ideie ad-hoc ori un studiu bine frecat ce poate sa faca sa rezulte acel „ceva ce toti il au dar tu il ai mai aparte”.
Pur si simplu am fost mai linistit in nonconformismul meu…toatalumea are un website, un portofoliu, o pagina undeva afara de Facebook sa spunem ca sa isi justifice existenta de producator si chiar de a avea reclama. Ei bine, eu produc imagine pentru reclama insa nu traiesc bazt pe aceasta.

Cand vine vorba de terti, ma apuca inspiratia brusc, cand vine vorba de mine … ma blochez pur si simplu si pare ca nu stiu ce vreau. In sinea mea am atatea sa spun incat imi este greu sa ma apuc; un fel de haos focalizat cumva in idei si proiecte.

Am ales luna August 2015 pentru lansare website. Mai ieri mi-a trecut ceva prin cap ce a schimbata fata website-ului radical …sau… nimic din ce am cladit pana acum nu mai pare de actualitate. O fi progresul? Ma cert este ca nu stiu de unde sa incep acum.

Multi din vechii clienti si din noiile cunostiinte ma intreaba cam pe cand „imi gasesc locul” pentru a relua cumva activitatea sau pentru a fi de gasit la adresa fixa.

Trebuie sa ma gandesc serios si sa ma cam grabesc pentru ca nu vreau sa dezamagesc pe nimeni