Teme, studiu de culoare …spre Segovia

de danizvernariu

Pregatim o iesire in Segovia la final de saptamana pentru un studiu informativ privind oferta peisajului urban si desigur pentru o vizita speciala zidariilor pentru pura curtoazie

 

M ∴ B ∴ Dan Izvernariu Jun 2015 (6016)PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER

2º M ∴ B ∴ Dan Izvernariu Jun 2015 (6016)PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER

 

In acest rastimp lucrez la noul website si ne fotografiem asa cum la toate proiectele mele obisnuiesc sa fac la final sau inceput ; ma fotografiez impreuna cu clientii sau cu colaboratorii mei , o forma simpla de-a fixa cumva un eveniment sau o lucrare.

Am ajuns oboseala sporita ca urmare a muncii saptamanale ce depaseste 45 ore cu mult. Uneori simt nevoia sa ma rup de tot si toate pentru ca in viata creativa sunt momente cand oboseala te face sa uiti unde trebuie sa ajungi sau cum trebuie sa arate finalitatea. Nu imi permit sa ma retrag acum pentru a vedea cum ar fi mai bine pentru ca timpul nu imi permite aceasta.

PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER

M ∴ B ∴Doris Izvernariu & M ∴ B ∴ Dan Izvernariu 2015 Jun (6016)PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER 

Cand esti mult prea obosit si saturat cazi in acea „ceata” a perspectivei pierzand directia „cap compas” si chiar intelegerea a ceeace vezi.

Spuneam aleator ca atunci cand esti mult prea preocupat si focalizat pierzi oportunitati si chiar secvente nebanuite din unghiul in care privesti;spuneam ca asemeni unui om ce sta intro camera goala,atunci cand priveste la podea nu poate vedea tavanul, cand priveste la geam nu poate vedea usa si in acest context nu ramane decat sa te asezi intr-un colt si sa privesti din acel unghi la tot ce se intampla si exista in jurul tau.

Azi am studiat putin ideia de crem/rosu/negru , spun ideia pentru ca fac referire la alchimie (sau merg cu gandul la reteta alchimica rosu/negru/alb … Totul in viata este un studiu si o proba, daca ti se potriveste este acceptat , daca nu, temporar sau definitiv a cazut ca ideie. In cazul meu, ma simt putin blocat de malul social adus de afluentii crizei ce imi afecteaza si ma blocheaza temporar in inaintare.
Ce spun? Am nevoie in primul rand de o schimbare de mediu pentru ca valenta pe care sunt azi s-a incarcat de prea multa compasiune si a strans prea mult gunoi.

PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER

PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER