Cred in povestea cu Matrix !

de danizvernariu

Odata am avut un discurs despre “Mersul pe Sarma” (in echilibru) sau pe mediana dintre Alb si Negru sau Bine si Rau…inte contrarii si polaritati opuse.

Spuneam mereu si sustin ca viata nu trebuie parcursa PRIN bine sau rau ci intre cele doua pentru a avea echilibru cumva stabil. Spun “cumva” pentru ca avansul si miscarea unui corp uman se datoreaza avansului dezechilibtat compensat.

In opinia mea (este doar o opinei in baza experienteleor occulte anterioare) destinul exista atata timp cat oricine se naste parcurge o vreme in aceasta dimensiune si apoi …dispare. Daca nimic nu este la intamplare atunci toate sunt programate si iata… exista destin scris asa cum um website are partea de HTML script pentru a face sa rezulte imagini, sunete, miscare.

Din anul 2006 in Lisboa , timp de 4 ani, am incercat din rasputeri sa fac nu numai proiectii (preview) in destinul propriu dar sa si intervin inainte ca evenimentul sa se intemple sau nu. Asemeni lui Carl G. Jung am tinut un lung jurnal de observatii privind evolutia sau eroarea celor proiectate astfel incat la ora actuala pot spune ca DESTINUL EXISTA si ca (trist) nu te poti abate de la el fara sa nu se intoarca cumva impotriva a ceeace faci. A umbla in destin este ca si cum ai deschide o Cutie a Pandorei.

Multi ma intreaba de la obraz “Mahhh dar dece nu esti milionar daca tot le stii pe toate?”…am sa le raspund cinstit …cititi fraza de mai sus si NU INCERCA ASTA ACASA…din experienta spun.

SONY DSC

In opinia mea viata se poate impartii in trei etape mari:
(vezi desen)

  1. Nasterea si adolescenta
  2. Maturietatea /formarea
  3. Varsta de aur ( a IIIa)

Acest time-line al vietii poate fi discutat la persoanele ce au trait pana la minim 60 ani considerand ca acestea au la baza cam toata experienta celor trei etape.

Denumesc MATURIETATE punctul forte si de rascruce al entitatii (Eu-lui) . In acest punct in conformitate cu observatiile mele se petrec toate acele actiuni care tin de LIBER ARBITRU insa toate fara exceptie indiferent de culoarea lor vor duce catre acelas punct 0 (sau: de la inceput) in linia orizontala a vietii. Aici se petrec toate ascendentele si decadentele Eu-lui insa toate acestea depinzand de modul cum s-a fizat maturietatea respectiv de mediu.
Oricine poate observa ca in viata exista un ciclu de evenimente ce ne duc cu gandul la “ parca asta am mai trait odata…” sau “ am mai facut gresala asta…” eeace de nota ca evenimentele se repeta mereu sub alte forme insa mereu cu acelas efect bun sau rau.

In baza experientelor efectuate si a observatiilor prin conexiune am ajuns sa pot spune in mod absolut rational ce si cum pentru viitorul meu. Dilema mea, insa, cea mai mare este cum ar putea Oracolul meu sa ghiceasca vazand viitorul meu aproape in detaliu marcat, notat si constata in vreme de aproximativ 27 ani de cand sunt realmente preocupat cu occultul acestor lucruri.
Ar putea cineva prezice inspirat de inconstient de viitorul cuiva daca nu ar exista un time-line pe care sa il citeasca sau sa il decripteze ca in cazul runelor, tarotului, cartilor negre, cafelei sau al altor metode clasice de divinatie?

Nu cred.

Din acest motiv nu ne putem abate chiar daca avem liber arbitru. Este un paradox pentru ca poti alege dar nu din ce doresti tu ci din ce ti se ofera sau eventual sa mai fentezi putin insa sa modifici radical fara a avea o plata imensa este imposibil.

Eu nu sustin ca aceasta cautare a Destinului ar fi un pacat ci sustin ca odata ce aflii nu o sa fi foarte incantat decat daca nu vreu sa vezi factura finala.

Experimentele mele si ale altor preocupati cu esoterismul recente privind aceasta quantica a saltului prin destin au demonstrat ca destinul (pentru mine) nu poate fi modificat si nu ma pot abate decat ocazional si foarte riscant de la punctul catre care este scris sa ma indrept.

Poate ca este dur ce va spun sau poate ca suna pesimist insa adevarul despre aceasta interventie  este undeva pe aici. Inca nu cunosc pe cineva care a incercat fara sa plateasca modificand un curs, inca nu am cunoscut pe cineva care a putut sa fenteze un moment iar daca a facut aceasta fie ca a platit cu varf si indesat , fie ca a ajuns in balarii pentru ca finalitatea sa duca la tangenta cu drumul initial.